Czas wysyłki: Natychmiast / do 24 godzin
Koszt wysyłki: od 40,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka kurierska Autobox - 150,00 zł
Przesyłka kurierska ROWER - 40,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: 2 lata
Waga: 10
Gwarancja na ramę : Dożywotnia ( sprawdź szczegóły )
Rocznik: 2021
Kolor ramy: niebiesko-zielony
Kolor ramy: zielono-niebieski
Rozmiar Ramy: One size 9"
Koła, rama | 16” / stalowa | ||
Rozmiar | 9 " | ||
Widelec | stalowy | ||
Napęd | 1 bieg | ||
Mechanizm korbowy | jednorzędowy 32T | ||
Hamulec przód | Caliper | ||
Hamulec tył | Torpedo | ||
Opony | 16×1.95 | ||
Obręcze | stalowe | ||
Piasta przód | stalowa | ||
Piasta tył | stalowa | ||
Kierownica | stalowa | ||
Mostek kierownicy | stalowy | ||
Sztyca | stalowa | ||
Siodło | Romet | ||
Pedały | plastikowe | ||
Waga | 10 |
Producent rowerów ROMET sp. z o.o. z siedzibą w Podgrodziu 32C, 39-200 Dębica (KRS nr 0000234280) , udziela Przedłużonej Gwarancji na ramy rowerowe zamontowane w rowerach z kolekcji ROMET 2020 i 2021.
Gwarancja zostaje udzielona w zakresie oraz na warunkach wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej.
1. Gwarancja dotyczy wszystkich typów ram, tj. stalowych, aluminiowych, zamontowanych w rowerach Romet z wszystkich kolekcji 2020 i 2021 jest udzielana dożywotnio, chyba że nastąpi przewidziane w niniejszych warunkach Gwarancji zdarzenie, powodujące wcześniejsze wygaśnięcie gwarancji.
2. Gwarancja jest udzielana tylko na ramy rowerowe zakupione( a następnie użytkowane) wyłącznie na cele niekomercyjne przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (konsumenci). Przedłużoną Gwarancją są objęte tylko i wyłącznie rowery nabyte od sprzedawców detalicznych mających placówki handlowe w Polsce –gwarancja nie będzie realizowana poza terytorium RP. W przypadku dalszej odsprzedaży roweru –niniejsza Gwarancja przechodzi na nabywcę pod warunkiem zawiadomienia Producenta o transakcji ( na adres: www.romet.pl lub adres pocztowy Producenta wymieniony w komparycji niniejszych warunków gwarancyjnych) w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
3. Warunkiem nabycia przez Kupującego prawa do Przedłużonej Gwarancji na ramę roweru, jest wykonywanie odpłatnego przeglądu roweru –w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu roweru (Przystąpienie do programu Przedłużonej Gwarancji). W celu utrzymania Przedłużonej Gwarancji w kolejnych latach konieczne jest wykonanie na zlecenie Kupującego corocznych, okresowych przeglądów posezonowych roweru w miesiącach wrzesień -grudzień, w autoryzowanej sieci serwisów lub punktach sprzedaży Romet. Adresy serwisów znajdują się na stronie centrum.romet.pl. Przeglądy powinny być udokumentowane poprzez wpis w książce gwarancyjnej –rubryka nr 3: „Adnotacje serwisu o przeglądach i naprawach.”
4. Przedłużona Gwarancja obejmuje istniejące już w chwili sprzedaży wady fizyczne tkwiące w ramie rowerowej, tj. w szczególności ewentualne wady materiałowe, konstrukcyjne oraz produkcyjne ramy rowerowej –jeżeli wady te ujawniły się w czasie obowiązywania Przedłużonej Gwarancji na ramę rowerową.
5. Do zgłoszenia reklamacji, wymagane jest dostarczenie kompletnego roweru na koszt Kupującego do sprzedawcy lub autoryzowanego punktu serwisowego wraz z Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu. Reklamacja powinna być zgłoszona najpóźniej w terminie 21 dni od dnia stwierdzenia wady przez uprawnionego z gwarancji.
6. W przypadku stwierdzenia wady objętej niniejszą gwarancją , rama podlega –stosownie do wyboru Gwaranta podyktowanego względami technicznymi -naprawie lub wymianie na nową. W przypadku wymiany wadliwej ramy na nową , Producent zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic kolorystycznych. W sytuacji zaprzestania produkcji danego modelu ramy, Producent zastrzega sobie prawo zastąpienia ramy modelem równorzędnym o takiej samej lub wyższej wartości. Koszty pozostałych komponentów, jeżeli zachodzi taka konieczność, podczas wymiany ramy, pokrywa właściciel roweru.
7. Wymiana lub naprawa powinna nastąpić niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 30 dni od chwili dostarczenia przez uprawnionego z gwarancji wadliwej ramy do właściwego serwisu rowerowego. W przypadku skomplikowanego charakteru wady, gdzie zaistnieje konieczność przeprowadzenia ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia, termin może być przedłużony stosownie do okoliczności, nie dłużej jednak niż do 45 dni.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a)powłoki lakierniczej ramy, naklejek oraz elementów dodatkowych, takich jak osłony, przelotki, nity, inserty itp.
b)wad eksploatacyjnych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, w tym wszelkich uszkodzeń mechanicznych, w szczególności będących wynikiem kolizji lub upadku roweru.
c) wad ramy, będących efektem normalnego zużycia.
9. Gwarancja traci ważność w przypadku :
a) jakichkolwiek modyfikacji lub zmian konstrukcyjnych ramy;
b) jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystania roweru przez właściciela lub osobę której rower został powierzony;
b) braku lub zagubienia karty gwarancyjnej bądź dowodu zakupu oraz gdy dokumenty będą nieczytelne;
d)naprawy ramy w nieuprawnionym serwisie;e)niedopełnieniu przez uprawnionego z gwarancji innych warunków Przedłużonej Gwarancji, z którymi niniejsza karta gwarancyjna wiąże skutek w postaci wygaśnięcia gwarancji, w szczególności zaniechanie wykonania corocznego przeglądu ramy.
10. Niniejsza dożywotnia gwarancja na ramę nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej ani też uprawnień Kupującego wynikających z Gwarancji podstawowej na produkt.