Kupujący zobowiązany jest, zgodnie z kartą gwarancyjną, do wykonania odpłatnego przeglądu zerowego zakupionego roweru w terminie do 7 dni od daty zakupu w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym ( wykaz punktów serwisowych na stronie producenta ) pod rygorem utraty uprawnień wynikających z gwarancji.
Autoryzowany punkt serwisowy, dokonuje wpisu nabytego sprzętu do karty gwarancyjnej oraz potwierdza przygotowanie roweru do jazdy.
Rower zakupiony internetowo złożony jest w 90%, do przykręcenia przednie koło, kierownica, siodło, platformy, w przypadku rowerów miejskich/trekkingowych także przedni błotnik i oświetlenie.
Rower wysyłany jest w oryginalnym kartonie producenta , w niektórych przypadkach opakowanie może być zamienne.
Nasza firma świadczy usługi odpłatnego skręcania zakupionego u nas roweru z wpisem do karty gwarancyjnej (dotyczy tylko odbioru osobistego).
Producent rowerów ROMET sp. z o.o. z siedzibą w Podgrodziu 32C, 39-200 Dębica (KRS nr 0000234280) , udziela Przedłużonej Gwarancji na ramy rowerowe zamontowane w rowerach z kolekcji ROMET 2022.
Gwarancja zostaje udzielona w zakresie oraz na warunkach wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej.
1. Gwarancja dotyczy wszystkich typów ram, tj. stalowych, aluminiowych, zamontowanych w rowerach Romet z wszystkich kolekcji 2022 jest udzielana dożywotnio, chyba że nastąpi przewidziane w niniejszych warunkach Gwarancji zdarzenie, powodujące wcześniejsze wygaśnięcie gwarancji.
2. Gwarancja jest udzielana tylko na ramy rowerowe zakupione( a następnie użytkowane) wyłącznie na cele niekomercyjne przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (konsumenci). Przedłużoną Gwarancją są objęte tylko i wyłącznie rowery nabyte od sprzedawców detalicznych mających placówki handlowe w Polsce –gwarancja nie będzie realizowana poza terytorium RP. W przypadku dalszej odsprzedaży roweru –niniejsza Gwarancja przechodzi na nabywcę pod warunkiem zawiadomienia Producenta o transakcji ( na adres: www.romet.pl lub adres pocztowy Producenta wymieniony w komparycji niniejszych warunków gwarancyjnych) w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
3. Warunkiem nabycia przez Kupującego prawa do Przedłużonej Gwarancji na ramę roweru, jest wykonywanie odpłatnego przeglądu roweru –w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu roweru (Przystąpienie do programu Przedłużonej Gwarancji). W celu utrzymania Przedłużonej Gwarancji w kolejnych latach konieczne jest wykonanie na zlecenie Kupującego corocznych, okresowych przeglądów posezonowych roweru w miesiącach wrzesień -grudzień, w autoryzowanej sieci serwisów lub punktach sprzedaży Romet. Adresy serwisów znajdują się na stronie centrum.romet.pl. Przeglądy powinny być udokumentowane poprzez wpis w książce gwarancyjnej –rubryka nr 3: „Adnotacje serwisu o przeglądach i naprawach.”
4. Przedłużona Gwarancja obejmuje istniejące już w chwili sprzedaży wady fizyczne tkwiące w ramie rowerowej, tj. w szczególności ewentualne wady materiałowe, konstrukcyjne oraz produkcyjne ramy rowerowej –jeżeli wady te ujawniły się w czasie obowiązywania Przedłużonej Gwarancji na ramę rowerową.
5. Do zgłoszenia reklamacji, wymagane jest dostarczenie kompletnego roweru na koszt Kupującego do sprzedawcy lub autoryzowanego punktu serwisowego wraz z Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu. Reklamacja powinna być zgłoszona najpóźniej w terminie 21 dni od dnia stwierdzenia wady przez uprawnionego z gwarancji.
6. W przypadku stwierdzenia wady objętej niniejszą gwarancją , rama podlega –stosownie do wyboru Gwaranta podyktowanego względami technicznymi -naprawie lub wymianie na nową. W przypadku wymiany wadliwej ramy na nową , Producent zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic kolorystycznych. W sytuacji zaprzestania produkcji danego modelu ramy, Producent zastrzega sobie prawo zastąpienia ramy modelem równorzędnym o takiej samej lub wyższej wartości. Koszty pozostałych komponentów, jeżeli zachodzi taka konieczność, podczas wymiany ramy, pokrywa właściciel roweru.
7. Wymiana lub naprawa powinna nastąpić niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 30 dni od chwili dostarczenia przez uprawnionego z gwarancji wadliwej ramy do właściwego serwisu rowerowego. W przypadku skomplikowanego charakteru wady, gdzie zaistnieje konieczność przeprowadzenia ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia, termin może być przedłużony stosownie do okoliczności, nie dłużej jednak niż do 45 dni.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a)powłoki lakierniczej ramy, naklejek oraz elementów dodatkowych, takich jak osłony, przelotki, nity, inserty itp.
b)wad eksploatacyjnych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, w tym wszelkich uszkodzeń mechanicznych, w szczególności będących wynikiem kolizji lub upadku roweru.
c) wad ramy, będących efektem normalnego zużycia.
9. Gwarancja traci ważność w przypadku :
a) jakichkolwiek modyfikacji lub zmian konstrukcyjnych ramy;
b) jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystania roweru przez właściciela lub osobę której rower został powierzony;
b) braku lub zagubienia karty gwarancyjnej bądź dowodu zakupu oraz gdy dokumenty będą nieczytelne;
d)naprawy ramy w nieuprawnionym serwisie;e)niedopełnieniu przez uprawnionego z gwarancji innych warunków Przedłużonej Gwarancji, z którymi niniejsza karta gwarancyjna wiąże skutek w postaci wygaśnięcia gwarancji, w szczególności zaniechanie wykonania corocznego przeglądu ramy.
10. Niniejsza dożywotnia gwarancja na ramę nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej ani też uprawnień Kupującego wynikających z Gwarancji podstawowej na produkt.
wszystkie opisy pochodzą ze strony producenta ROMET